Öncelikle hepinize selamlar şimdilik bu yazıyı okuyan varmı emin değilim daha burada yeni olduğum için ama yinede yazıyorum şimdi değilse bile sonra mutlaka okunur :D Bu yazımda kendimden ve hedeflerimden kısaca bahsedeceğim size. Ben bilgisayar dünyasının derinliklerine daha yeni inmeye başlamış bir Bilgisayar Mühendisliği öğrencisiyim. Çünkü bir gün Bilgisayar Mühendisliği okuyacağıma dair bir fikrim yoktu, ama fazlasıyla sevdim bu bölümü her ne kadar zor bulsamda ;) Evet daha yolun başındayım bildiklerim az da olsa burada paylaşacağım hem bu işe benim gibi yeni başlayanlara hemde "Bin bilsende bir bilene danış" mantığıyla hareket eden değerli kardeşlerime yazdıklarımla elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. Sadece Bilgisayar Mühendisliği bölüm dersleri değil, diğer derslerle ilgilide yazılar da paylaşacağım. Aslında bunları yaparken bir yandan da kendi sanal kütüphanemi oluşturmuş olacağım. İnşallah hedeflerime layıkıyla ulaşırım ;)
7 Şubat 2014 Cuma
Herkese MERHABA
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder